Gebruik de cloud zoals jij dat wilt met de mogelijkheden die wij je bieden!

Klachten afhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@a4cloud.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Herroepingsrecht consumenten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na oplevering van de dienst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor de periode dat de dienst is geleverd zijn voor eigen rekening. Deze kosten worden na opzegging berekend en eventueel teveel betaalde kosten worden gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal de geleverde dienst(en) per direct worden beëindigd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via administratie@a4cloud.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw opzegging naar uw rekeningnummer overmaken.

Leg je naam goed vast en registreer ook je .co.nl domein bij je hostingpakket. Met .co.nl ben je verzekerd van je identiteit op het internet.

Zet je data vanaf je PC, Mobiel en Tablet veilig in de cloud en deel je bestanden eenvoudig met je vrienden, collega’s, klanten, ……..

Certificeringen
Greenweb